Oefeningen fitness camping La Yole

0 Zoals 1 Reacties

We presenteerden u de nieuwe fitnessruimte… Nu voor de oefeningen! Sporten, zelfs op vakantie, is belangrijk als u zich verkwikt en goed in uw lichaam en hoofd wilt voelen. Het beoefenen van een sport speelt op het moreel, en wij zijn ervan overtuigd dat u wilt worden aan de top voor uw verblijf!

Enkele fitness oefeningen

Om uzelf psychologisch voor te bereiden op het gebruik van de fitnessruimte, volgen hier enkele voorbeelden van oefeningen, om aan te passen aan uw doelstellingen en vooral aan uw capaciteiten. Laat uw vakantie niet bederven door de wilskracht dat u meer oefeningen wilt doen dan de buurman!

– De crosstrainer

Geef de voorkeur aan een sessie van 30 tot 45 minuten, die u zeker zal laten zweten, maar die ook aan uw cardio zal werken terwijl u gewichtsverlies bevordert. Deze relatief eenvoudige oefening in de praktijk is zeer effectief in het mobiliseren van het hele lichaam.

– De adductie / abductie – machine

Ga op de machine zitten met de rug recht tegen de leuning en de benen uit elkaar gedrukt. Breng uw benen voorzichtig dichter bij elkaar, en ga dan terug naar de oorspronkelijke positie. Adem tijdens de inspanning uit, adem in terwijl u ontspant!

Herhaal de oefening zo vaak als u wilt, door niet teveel te forceren: ga in uw eigen tempo!

– De buikspier bank

Variatie om te werken aan uw buikspieren in de fitnessruimte: gebruik de daarvoor bestemde bank! Met deze bank kunt u bijvoorbeeld conventionele buikspieroefeningen en beenmetingen combineren om uw sessies te variëren.

Vergeet u niet uit te rekken!

Als u de uitstapjes of de weg naar het strand wilt voortzetten, sla dan het uitrekken na uw training niet over! Vooral als u niet gewend bent om te sporten, zullen de pijntjes nog opvallender zijn en kunt u er enkele dagen last van hebben.

– Oefening nr. 1:

Om de heupspieren te verlichten, plaatst u uzelf in een uitvalpositie op de vloer met uw handen op uw knie rustend. Buig het voorste been en leg de voet plat. Het verlengde achterbeen rust op het topje van de voet. Houd uw bovenlichaam rechtop en duw uw heupen naar voren door op het achterste been te drukken. Houd elke zijde ten minste 10 seconden vast.

– Oefening nr. 2:

Met deze oefening kunt u het hele bovenlichaam uitrekken, maar ook ontspannen en na de sport tot rust komen. Ga staan ​​met uw benen parallel. Rol voorzichtig uw rug naar voren en laat het hoofd zo laag mogelijk vrij. Als u de grond raakt, is het nog beter! Vergeet niet om zachtjes te ademen, u kunt uw benen zelfs iets buigen als de training te moeilijk is. Blijf zo gedurende 30 seconden en ga dan langzaam weer omhoog.

– Oefening nr. 3:

Laten we ons nu concentreren op de triceps! Terwijl u staat, heft u uw arm op en laat u uw hand achter uw nek zakken. Pak met de andere hand de elleboog naar boven gericht om hem langzaam naar uw hoofd te brengen. Houd deze positie 10 seconden vast en doe hetzelfde aan de andere kant.

– Oefening nr. 4:

Laten we eindigen met de beenspieren, degene die u ervan kunnen weerhouden om te voet naar het strand te gaan! Zittend op de vloer en de benen uitgerekt, breng het linkerbeen naar de middel, terwijl uw billen op de grond blijven. Verlaag uw buste zonder te forceren om uw voet vast te pakken. Na 30 seconden van kant wisselen!

 

Onthoud dat het nutteloos is om te forceren, u zult beetje bij beetje verbeteren en het belangrijkste is het welzijn dat deze oefeningen u geven. Nog een tip: drink! De zomer komt eraan en u moet uzelf hydrateren, nog meer wanneer u aan het sporten bent. Het vermindert ook de pijn!

1 reactie

  • Publié par Сialis le 17 november 2018

    I am actually thankful to the holder of this website who has shared
    this enormous post at at this place.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *